REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
NA PORTALU darmowewebinary.pl
Postanowienia ogólne
§ 1
Niniejszy regulamin (zwany dalej: "Regulaminem"), określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną pośrednictwem portalu internetowego, znajdującego się pod adresem internetowym darmowewebinary.pl (zwanego dalej: "Portalem").
Regulamin określa:
rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną;
warunki świadczenia usług drogą elektroniczną;
warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną;
tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
politykę prywatności (politykę cookies),
Regulamin jest dostępny na stronie internetowej www.darmowewebinary.pl/regulamin w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie.
Przed rozpoczęciem korzystania z Portalu Użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu.
Korzystając z Portalu Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Definicje
§ 2
Przez użyte w Regulaminie określenia rozumie się:
Rodzaje i zakres usług świadczonych w portalu
§ 3
Usługodawca świadczy drogą elektroniczną, za pośrednictwem Portalu, następujące usługi:
przeglądanie Materiałów, udostępnionych przez Usługodawcę oraz innych Użytkowników
wyszukiwanie Materiałów na podstawie słów kluczowych
publikowanie przez Użytkownika Materiałów na Portalu
zamówienie newslettera
Wszystkie usługi określone w ust. 1 Usługodawca świadczy bezpłatnie.
Z usług określonych w ust. 1 lit. a) i b) może korzystać każdy Użytkownik.
W celu uzyskania dostępu do usług wymienionych w ust. 1 lit. c) - e), Użytkownik zobowiązany jest dokonać rejestracji i założyć konto poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego znajdującego się pod adresem https://darmowewebinary.pl/rejestracja, w którym winien podać dane osobowe (imię, nazwisko, adres e-mail), a jeśli Użytkownik nie będzie osobą fizyczną - dane firmy (nazwa firmy, numer NIP), dane teleadresowe (ulica, kod pocztowy, miasto, kraj), dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail) oraz wybrane przez siebie hasło.
Użytkownikowi nie wolno korzystać z kont innych Użytkowników oraz udostępniać swojego konta innym osobom, z wyjątkiem udostępnienia konta osobom należycie umocowanym przez Użytkownika do działania w jego imieniu. Użytkownik, który udostępnił konto na zasadach określonych powyżej ponosi odpowiedzialność za wszystkie działania podejmowane w ramach Portalu przez tego pełnomocnika.
Użytkownik powinien zachować w tajemnicy hasło do Konta. Konta są niezbywalne, z zastrzeżeniem, że Konto Użytkownika będącego przedsiębiorcą może przejść na rzecz innego przedsiębiorcy w razie zbycia przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części albo jego połączenia, podziału lub przekształcenia.
Usługodawca zastrzega sobie możliwość czasowego zablokowania konta bądź dostępu do wybranych usług świadczonych przez Portal w przypadku naruszenia Regulaminu lub stwierdzenia, że bezpieczeństwo Konta jest zagrożone.
Usługodawca może uzależnić dalsze korzystanie z konta przez Użytkownika od dokonania zmiany hasła dostępnego do jego konta.
Po dokonaniu zmiany hasła Użytkownik natychmiast odzyska dostęp do konta.
Z tytułu zastosowania blokady konta Użytkownikowi nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowawcze względem Usługodawcy.
Zabronione jest jakiekolwiek korzystanie z konta do działania na szkodę Portalu oraz innych Użytkowników Portalu.
Warunki świadczenia usług
§ 4
W celu prawidłowego korzystania z Portalu wymagany jest:
dostęp do Internetu,
poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa akceptująca pliki typu cookies,
włączona obsługa plików cookies oraz JavaScript,
minimalna rozdzielczość ekranu 360 pikseli
posiadanie poczty elektronicznej – w przypadku korzystania z usług, o których mowa w § 3 ust. 1. lit. c- e)
W przypadku braku spełnienia wymagań technicznych, o jakich mowa w ust. 1 Usługodawca zastrzega, że Portal lub/i usługi mogą nie funkcjonować w sposób prawidłowy lub Użytkownik nie będzie mógł z nich korzystać.
Usługodawca informuje, że korzystanie z Portalu związane jest z przesyłaniem danych przy pomocy publicznej sieci Internet, w związku z czym obarczone jest ryzykiem charakterystycznym dla sieci Internet, w szczególności włamania do systemu informatycznego Użytkownika, przejęcia haseł przez osoby trzecie, zainfekowania systemu informatycznego Użytkownika wirusami.
W Portalu mogą znajdować się linki przekierowujące do stron internetowych innych Usługodawców. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie z serwisów internetowych i usług innych Usługodawców.
Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Portalu i oferowanych w nim usług w sposób zgodny z Regulaminem, obowiązującymi przepisami, zasadami współżycia społecznego, a także dobrymi obyczajami.
Zabronione jest:
dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym, w szczególności naruszających prawa na dobrach niematerialnych, w tym prawa autorskie i pokrewne, naruszających dobra osobiste osób trzecich, treści nawołujących do nienawiści na tle rasowym, etnicznym lub religijnym, treści naruszających ogólnie przyjęte normy społeczne,
podejmowanie przez Użytkownika działań mogących wywołać zakłócenia pracy lub przeciążenie systemu teleinformatycznego Usługodawcy.
korzystanie z Portalu w sposób uciążliwy dla pozostałych Użytkowników.
Usługodawca zastrzega sobie prawo do wstępnej weryfikacji Materiałów zamieszczanych przez Użytkownika na Portalu.
W razie otrzymania przez Usługodawcę urzędowego zawiadomienia lub wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze Materiałów dostarczonych przez Użytkownika, Usługodawca jest uprawniony do usunięcia Materiałów z Portalu lub zablokowania do nich dostępu do czasu wyjaśnienia zasadności zgłoszonych zastrzeżeń. O podjętych działaniach i ich przyczynie Usługodawca niezwłocznie zawiadomi Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym).
Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność wobec Usługodawcy z tytułu naruszenia praw na dobrach niematerialnych, w tym praw autorskich i pokrewnych, do Materiałów zamieszczonych na Portalu.
Warunki zawierania i rozwiązywania umów
O świadczenie usług drogą elektroniczną
§ 5
Zawarcie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną z Użytkownikiem niezarejestrowanym następuje poprzez rozpoczęcie przez Użytkownika korzystania z danej usługi.
Zawarcie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną z Użytkownikiem zarejestrowanym następuje poprzez skuteczne dokonanie rejestracji za pośrednictwem formularza rejestracyjnego.
Użytkownik może w każdej chwili zakończyć korzystanie z danej usługi. W przypadku opuszczenia przez Użytkownika Portalu, umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń stron.
Rozwiązanie umowy z Użytkownikiem zarejestrowanym może również nastąpić:
poprzez złożenie przez Użytkownika odpowiedniego oświadczenia na adres poczty elektronicznej kontakt@darmowewebinary.pl
w przypadku odwołania przez Użytkownika zgody na otrzymywanie bezpłatnego newslettera
Usługodawca ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usług bez zachowania terminu wypowiedzenia i zaprzestać świadczenia usług w następujących przypadkach:
naruszenia przez Użytkownika istotnych postanowień Regulaminu,
umieszczania przez Użytkownika treści bezprawnych, niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa,
wykorzystywania przez Użytkownika treści lub Usług niezgodnie z ich przeznaczeniem.
Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy wraz ze wskazaniem przyczyn nastąpi na adres e-mail Użytkownika podany w formularzu rejestracyjnym.
Tryb postępowania reklamacyjnego
§ 6
Polityka prywatności (polityka cookies)
§ 7
Usługodawca przetwarza dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj DZ. U. 2019 poz. 1781). Dane Użytkowników przetwarzane są legalnie, adekwatnie w stosunku do celów przetwarzania, przez niezbędny do tego czas, przy wykorzystaniu odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, dla zapewnienia stopnia bezpieczeństwa odpowiadającego ryzyku naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby przetwarzanie i ochrona danych osobowych Użytkowników były dokonywane w sposób uniemożliwiający dostęp do tych danych ze strony osób nieuprawnionych, jak też przed nieuprawnionym wykorzystaniem ww. danych.
Wszelkie dane osobowe pobierane od Użytkowników przesyłane są do systemu za pomocą REST API.
Administratorem danych osobowych w rozumieniu RODO jest Darmowe Webinary sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: Darłowska 1a lok. 13, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000886704, kapitał zakładowy 5000,00 zł, posiadająca NIP 1133029167, tel. 505-950-321, e-mailkontakt@darmowewebinary.pl
W celu skorzystania z Portalu usługodawca przetwarza następujące dane:
dane identyfikujące Użytkowników podawane podczas rejestracji i zakładania konta na Portalu: imię i nazwisko, adres e-mail, nazwa firmy, numer NIP, dane teleadresowe, dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail)
dane uzyskiwane automatycznie podczas korzystania z usługi cookies;
Usługodawca działając jako Administrator danych przetwarza dane osobowe umożliwiające identyfikację Użytkownika w celu:
świadczenia usług określonych w § 3 ust. 1 lit. c) – e) Regulaminu oraz na potrzeby postępowania reklamacyjnego – podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. a i b RODO. Podanie danych jest wymogiem ustawowym, jest dobrowolne, a odmowa podania danych skutkować będzie brakiem możliwości prowadzenia konta i świadczenia przez Usługodawcę usług wymienionych w § 3 ust. 1 lit. c) – e) Regulaminu
wykonywania marketingu produktów lub usług własnych Usługodawcy - podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, zaś w przypadku gdy marketing będzie wykonywany elektronicznie - podstawą prawną jest również art. 6 ust. 1 lit. a RODO; prawnie uzasadnionym celem przetwarzania w jest marketing produktów lub usług własnych Usługodawcy; podanie danych w tym przypadku jest wymogiem ustawowym, jest dobrowolne, a odmowa podania danych skutkować będzie brakiem możliwości przekazywania informacji handlowych,
udzielania odpowiedzi na zapytania Użytkowników lub ich przedstawicieli/pełnomocników wystosowane elektronicznie lub telefonicznie – podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. d RODO w związku z przetwarzaniem niezbędnym do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą; podanie danych w tym przypadku jest wymogiem umownym, a ich niepodanie skutkować może skutkować brakiem możliwości kontaktu ze strony Usługodawcy i brakiem jego odpowiedzi na zapytania.
Odbiorcami danych osobowych Użytkowników będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów lub na podstawie umowy o powierzeniu przetwarzania danych, zapewniające odpowiednie środki techniczne i organizacyjne dla zabezpieczenia przetwarzanych danych.
Dane osobowe Użytkowników nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej.
Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane przez Usługodawcę przez okres niezbędny dla realizacji celów, o których mowa w ust. 4 albo do momentu cofnięcia przez Użytkownika zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, a także prawo do przenoszenia danych. Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Usługodawcy, osobie przysługuje także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Realizacja tych praw odbywa się za pośrednictwem emaila na kontakt: kontakt@darmowewebinary.pl, telefonicznie na nr 505-950-321 lub pisemnie na adres siedziby Usługodawcy.
Jeżeli przetwarzanie danych Użytkownika odbywa się na podstawie wyrażonej przez niego zgody, ma on prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Dane udostępnione przez Użytkowników mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany przy podejmowaniu decyzji, w tym mogą być profilowane. Działania te Usługodawca może prowadzić w celu lepszego doboru Materiałów do potrzeb Użytkownika i ogólnej optymalizacji Materiałów. W konsekwencji Usługodawca może przedstawiać Użytkownikowi ofertę dopasowaną do preferencji Użytkownika.
§ 8
Usługodawca informuje, że podczas korzystania z Portalu dane dotyczące Użytkownika zbierane są również automatycznie (pliki „cookies"). Usługodawca wykorzystuje mechanizm plików „cookies" w czasie, gdy Użytkownik korzysta Portalu.
Pliki „cookies", które mogą zostać użyte na stronach internetowych Portalu są kojarzone wyłącznie z przeglądarką danego komputera (Użytkownik jest anonimowy), bez podawania imienia lub nazwiska Użytkownika. Są to informacje zapisywane przez serwer Usługodawcy na komputerze Użytkownika, które serwer Usługodawcy może odczytać przy każdorazowym połączeniu się z komputera Użytkownika.
Pliki „cookies" dostarczają danych statystycznych o ruchu Użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych stron Portalu. Administrator może także umieszczać pliki „cookies" w celu monitorowania ruchu Użytkowników w Portalu, a także pomiędzy Portalem a współpracującymi z Usługodawcą innymi serwisami internetowymi.
Użytkownik może w każdym czasie wybrać sposób obsługi plików „cookies" poprzez zastąpienie automatycznej obsługi plików „cookies" na obsługę indywidualną (ustawienia użytkownika). Szczegółowych informacji w tym zakresie udzielają dostarczyciele przeglądarek internetowych, zazwyczaj w zakładce „opcje internetowe" lub podobnej.
Każdy Użytkownik może wyłączyć mechanizm „cookies" w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego.
Wyłączenie opcji akceptowania plików „cookies" przez Użytkownika w swojej przeglądarce (zablokowanie, monitowanie), może spowodować utrudnienia czy wręcz uniemożliwić korzystanie z niektórych Usług świadczonych przez Usługodawcę.
Postanowienia końcowe
§ 9